Welcome

Welcome to Ddc Edible Image blog and thank you for visiting.
Decorating cakes with customers’ pictures or super hero character's is becoming evermore popular day by day. Cakes with photo or edible image are unique, personalised, and really fun. An easy and affordable way to present someone you care about with the special message of your choice to make the event extra special and personal.

Each order is personally tailored to meet your requirements for any occasion helping to make the occasion extra special when personalised just the way you want.
Send a picture or just tell us the code in our gallery and let us do the rest. We’ll transfer your picture onto an edible icing sheet and post it back to you. All you have to do is to peal it off the printed icing sheet and place it on your cakes, chocolates or even cookies!

We offer many variations of design for you to choose, just visit our edible image gallery for samples.

With regards from Ddc Edible Image crew
____________________________________________________________________________________________

Selamat Datang

Salam sejahtera dan selamat datang kepada rakan-rakan yang sudi singgah ke laman blog edible image kami di sini. 
Menghias kek dengan gambar sendiri atau watak-watak tertentu yang menjadi kegemaran adalah amat popular masa kini. Gambar yang dicetak di atas kertas gula (icing sheet) yang juga menggunakan dakwat gula (halal pulak tu), adalah sangat unik dan istimewa. Cara mudah yang amat berkesan untuk meraikan seseorang yang penting dalam hidup kita, malah menjadikan majlis yang diraikan amat bermakna dan lebih berseri.

Sila email gambar anda atau pilih kod yang terdapat di galeri kami dan berikan sedikit maklumat yang diperlukan seperti yang dinyatakan di bahagian tempahan, dan selebihnya insyaAllah kami akan buat yang terbaik untuk anda.

Maklumat berkenaan edible image yang terdapat di sini diharap dapat mempermudahkan kerja-kerja anda bagi menghasilkan kek-kek yang cantik, menarik dan the boom.

Salam hormat dari kami, Ddc Edible Image